miercuri, 6 mai 2009

Tara arde si Abramovici isi pierde iahtul la poker

Primeam ieri pe mail o stire de ultima ora. Gandindu-ma ca este ceva de importanta mondiala, ceva legat de criza, locuri de munca, gripa porcina si ce mai e acum la moda, am dat click sa vad ce e atat de important. Nu mica mi-a fost mirarea sa descopar ca Roman Abramovici si-a pierdut iahtul de 500.000 de dolari la jocul de poker.
Am invatat de mult sa ma resemnez ca eu, ca si majoritatea cunoscutilor mei, poate nu vom castiga banii astia intr-o viata, invatand ani de zile fel de fel de teorii si formule prin facultati si masterate, si muncind zi de zi. Si, in conditiile astea, Roman Abramovici isi pierde iahtul la poker. Cu ce ma incalzeste pe mine asta si de ce m-ar interesa?
Pentru ca e stire de ultima ora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu