vineri, 15 mai 2009

Disperarea, pardon prudenta, bancilor romanesti

Am rata la RBS pe care o platesc in secunda 2 dupa ce iau salariul. Cum scadenta este in data de 16 (deci pe 16 mai), rata am platit-o in data de 28 aprilie, chiar la ei la sucursala, la Perla.
Aseara, dupa ce am ajuns frumos acasa, vad un sms de la banca: "Daca nu ati achitat rata de X euro, va reamintim ca data scadenta este pe 16 si va rugam sa efectuati plata". Este prima oara intr-un an cand primesc un astfel de mesaj, si, evident, m-am speriat. Daca n-or fi intrat banii?
Si sun la ei la call center, explic situatia cu sms-ul si cu plata efectuata de 3 saptamani aproape, si primesc urmatorul raspuns: "Decizia RBS este ca aceste mesaje de notificare sa se trimita tuturor clientilor, indiferent daca au rata achitata sau nu. Momentan nu va putem verifica contul, ca este ora 21, reveniti maine dimineata."
Am sunat acum 5 minute, mi s-a confirmat ca rata este platita si, mai mult, am si in plus pe cont, dar ca voi primi mesaje de notificare in fiecare luna, pentru ca ele se trimit tuturor clientilor, fara sa se verifice daca au platit sau nu. Si pe viitor sa nu mai sun.
Eu nu inteleg disperarea, pardon prudenta asta. Sunt perfect de acord sa anunti clientul cand acesta chiar nu a platit sau a intarziat, dar in cazul unuia care a achitat la casierie direct acum 3 saptamani... mi se pare tras de par. Chiar e atat de greu sa sortezi clientii care au platit si sa nu le trimiti mesaje de notificare? E un consum de resurse extraordinar si cred ca le genereaza un flux urias de apeluri in call center.

Un comentariu:

  1. poate au ceva conventie si primesc banutii si prin call center...ar fi o oarecare logica la toata nelogica asta

    RăspundețiȘtergere