duminică, 17 mai 2009

Lumea se schimba...

.. iar noi ne schimbam o data cu ea. In seara asta gagicile au dezerdat, la Blondie bat clopote de nunta, Andrada invata pentru examenul la scoala de soferi, iar Mara si Vicky s-au luat cu altele. Cum din fericire am in portofel permisul de conducere, si un milion de prieteni pe care nu i-am mai vazut demult, a fost un prilej excelent azi sa ma revad cu doua foste colege de liceu pe care nu le-am mai vazut de 3 ani.
Si cu toate ca a trecut timpul si peste mine, si peste ele, am ramas foarte placut surprinsa ca am vorbit ca si cum nu ne-am fi vazut de ieri. Mi-am amintit de profa de romana care ma scotea la tabla, si desi ii turuiam in mare stil, stia ea in subconstientul ei ca nu prea imi place romana, lucru complet fals. Mi-am amintit de doamna Mocanu, care intra in clasa, si nici nu apucam sa ne ridicam in picioare si se auzea dintr-o data: "vreau sa vad albastru!" (este vorba, pentru necunoscatori, de renumitele uniforme de la liceul Kretzulescu), si care imi era atat de draga... Si ce imi mai placea de doamna Dinca, profesoara de contabilitate, care ma coplesea cu cotele de impozitare, si de la care am invatat sa fiu un AS. Ca intre timp am devenit dama de pica e perfect normal, lumea se schimba, iar noi suntem mici actori care interpretam o comedie mare (aici nu-l citez pe Caragiale, ci pur si simplu mi-au trecut prin minte niste cuvinte pe care parca le si aud rostite acum de vocea lui)...
Mi-am amintit si de toate frustrarile pe care le-am strans in facultate, de colegii cu care nu am reusit sa ma inteleg, de toate materiile pe care le-am tocit, iar acum mi s-au amestecat in cap...
Cum de la pasiunea pentru contabilitate am trecut la pasiunea pentru cafea, cum de la lipsa de interes fata de tot ce inseamna materialitate, am ajuns sa imi iau bluze pe care scrie "Sexy" sau genti cu sclipici.
Sa fie oare schimbarea asta un curs firesc, ma intreb, sau am fost dintotdeauna asa, si nu am fost capabila sa ma inteleg la momentul potrivit?
Da, stiu, practic postarea asta e despre nimic, dar nu ma pot concentra, nu se mai intampla nimic deosebit in drum spre casa, si parca nu mai am chef sa critic pe nimeni. Cel mai mult acum vreau sa dorm si sa visez acelasi vis de ieri, dar fara Saca (mami a mea de la servici) care sa ma dracuie cand fac prostii.

Un comentariu:

  1. Asa, deci, domnisoara, va intalniti cu fostele colege de liceu...pe neanuntate...alta data sa nu se mai intample :P

    RăspundețiȘtergere